הכנת סרטון תדמית לאתר העסק
לאחר שנבנה אתר לשדרוג העסק, כל שנותר הוא לשדרג את האתר, ואין ספק שהוספת סרטון תדמית הוא אחד השדרוגים המוצלחים. כאשר עולה ההתלבטות לגבי השקעה ביצירת סרטון תדמית חשוב לקחת בחשבון את כמות הלקוחות שהוא יביא בעתיד, ואת אפשרויות ההפצה הרבות שהוא טומן בחובו, ואז לחשוב עליו שוב והפעם כהשקעה לטובה.
סרטי תדמית נמצאים סביבנו כל הזמן, ניתן לשלבם באתר הפרטי של העסק, ובאותה מידה ניתן להפיצם באתרי חיפוש שונים, ובמקומות נוספים ברחבי הרשת. התוצאה היא חשיפה, קרבה ללקוח, וכמובן יצירת תדמית אשר נשלטת ע"י בעל העסק.
ייחודו של סרטון תדמית
בניגוד להכנה של כל סרט וידאו אחר, לסרטון תדמית ישנה מטרה מאוד מדויקת והיא יצירת תדמית באמצעות סרט. כבר מזמן נאמר שאין כמו מראה עיניים, וידוע שהאדם קולט ומושפע בעיקר באמצעות חוש הראיה, ולכן ביכולתו של סרט קצר (סרטון) להביא למטרה משמעותית וארוכת טווח.
בסרטון תדמית של עסק ניתן לשלב הסבר מצולם על שלבי הייצור של המוצר, לשלב ראיון עם בעל העסק שבו הוא מדבר על ה"אני מאמין" המוביל את העסק, ולהוסיף סיור מצולם בעסק על כל פרטיו. היתרון ביצירת סרטון כזה הוא הפיכת העסק למוכר, ומוכר משמעותו ברוב המקרים אהוב, וקרוב למודעות הלקוח. סרטון תדמית טוב, ייצור דימוי חיובי של העסק ובעליו, ויוסיף לתחושת האמון של הלקוח.
חשיבותה של עריכת וידאו בהכנת סרטי תדמית
עריכת וידאו הינה חלק מרכזי וחשוב מהכנת הווידאו כולו, שלב העריכה הינו שלב סגירת הקצוות, ומינוף הרעיון. בשלב העריכה יהיו כמובן צילומים אשר ירדו ולא ייכנסו לסרטון, וחלקים אשר יהיו חסרים, או שיחזרו לצילום נוסף עקב איכות ירודה. עריכת וידאו מהווה שלב חשוב ביצירת הסרטון, וגם כאן (כמו לאורך כל התהליך) מומלץ להיעזר ביועץ תדמית, ולבחון את התוצר המוגמר לפני שהוא יוצא אל השוק.
ביצירת סרטון תדמית חשוב לא לחסוך, ולהשקיע בצילום ועריכה מקצועיים. כאשר יוצרים סרטי תדמית חשוב לזכור שסרטון זה הינו כלי חזק, שישפיע על מינוף האתר באופן חיובי שעולה על כל הציפיות.